[Fanda] Nacitani externiho disku pred spustenim systemu

Středa Únor 3 19:11:07 CET 2010

Ahoj Michale, ano, tohle je normální, resp. u win7 se tohle děje také,
akorát s rozdílem, že sedmičky se při startu nezastavují, protože dokáží
oddělit start ovladačů od startu systému jako takového, a vše se děje
paralelně. Jinak, pokud si Mirek Vít vzpomíná, před časem tu byla debata
o tom, jestli se sedmičky po čase budou spomalovat po startu či ne, s
přibývajícím množstvím nainstalovaných programů a mohu potvrdit to, co
se píše v recenzích na tyto win, totiž, že od předvánoc, co je mám
nainstalované, tak je start jako od instalace a prvního spuštění
windows. S pozdravem
Jiří Stojaník.