[Fanda] Nacitani externiho disku pred spustenim systemu

Michal Suchý SUCHY.MICHAL na TISCALI.CZ
Středa Únor 3 18:34:14 CET 2010

Ahoj fandové. Jestli spouštíte počítač s připojeným externím diskem, že ho
nepřipojíte až po spuštění, slyšíte chvíli před znělkou Windows, že disk
jakoby trochu zarachotí a asi na jednu nebo dvě vteřiny to trochu pozdrží
start počítače? Já něco takového slyším, že když mi startuje systém, tak
nějakou chvíli před znělkou Windows se jakoby start pozastaví, že přestane
být slyšet práce disku v notebooku, trochu zarachotí externí disk a
spouštění systému pokračuje dál až do úplného spuštění. Zdraví Michal.