[Fanda] Pri pripojeni disku po chvili zacne vyhledavani vsech multimedialnich souboru

Středa Únor 3 12:09:27 CET 2010

Zkuste na disk najet přes Tento počítač, místo Entru kontextové menu,
Vlastnosti, karta Automatické přehrávání a zde pro všechny druhy
obsahu nastavit Neprovádět žádnou akci. Pro každou položku
rozbalovacího seznamu nutno nastavit zvlášť, tedy opakovaně pro každou
jednotlivou položku...

M.J.