[Fanda] Netbook či notebook?

Úterý Únor 2 14:20:10 CET 2010

> Ako sa môže niečo korektne previesť (nastaviť) keď vám to vypíše chybu?

V příslušném chybovém dialogu je kromě tlačítka Storno (či Zrušit --
záleží myslím na verzi Windows) rovněž tlačítko Pokračovat či
Ignorovat (chybu), kterým můžete program nechat dále pracovat,
přestože mu Windows sugerují myšlenku, že předchozí operace neproběhla
korektně. Zápisy, které si autorizační program provádí na disketu
totiž probíhají v pořádku, chyby pochází z jiné komponenty Windows,
které se snaží na disketu sahat zároveň s autorizačním programem,
ačkoliv ji o to nikdo nežádal... Kdyby si Windows všímaly jen toho, co
po nich uživatel chce, tak by žádné problémy nevznikaly, ale Windows
už jsou holt taková, jaká jsou...

S pozdravem

Michal Jungmann