[Fanda] Nastavenie CCleanera

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Úterý Únor 2 14:08:19 CET 2010

    Dobrý deň,

  Ccleaner používam už relatívne dlho a vždy som ho používal s defauldným nastavením. Dnes som stiahol novšiu verziu a vidím, že v základnom nastavení mám začiarknutý vlastne iba Internet explorer a teda pri čistení počítača sú odstránené iba súbory cookies, história, naposledy zadávané adresy a také tie "drobnosti", ktoré ale z pohľadu voľného miesta veľa toho nezjedia. Chcel by som sa spýtať skúsenejších, čo môžem začiarknuť, aby čistenie bolo naozaj efektívne. Napríklad položky ako systém, dočasné súbory, výpisy pamäte alebo fragmenty súborov Chkds mám vypnuté. Taktiež vidím na obrazovke záložku windows a záložku aplikácie. Ako sa tieto dve navzájom ovplyvňujú? Inak povedané ak spustím čistenie z prvej karty bude vyčistený iba priestor systému a potom sa musím prepnúť na kartu aplikácie a spustiť čistenie znova či ako tomu rozumieť? Za nejaký ten stručný manuál k tomuto šikovnému ale podľa mňa dosť málo intuitívne ovládateľnému programu už teraz ďakujem.

    Š Kiss