[Fanda] Netbook či notebook?

Imrich Bujko ibujko na salamon.sk
Úterý Únor 2 13:57:46 CET 2010

Ako sa môže niečo korektne previesť (nastaviť) keď vám to vypíše chybu?
Prosím vysvetlenie nejako mi to do tej hlúpej hlavy neide.
----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, February 02, 2010 1:02 PM
Subject: Re: [Fanda] Netbook či notebook?

> lebo značka sa prenesie iba v núdzovom režime systému

Na normálním notebooku z normální disketové mechaniky lze značku
přenést normálně v běžném režimu, vyzkoušeno na desítkách instalací...
Nouzový režim je nutný pouze v nestandardních případech, typicky třeba
u notebooků značky Acer...

> hoc i v núdzovom vypíše nejaké chyby, značku prenesie.

Ano, zmatečné chybové hlášky o nenaformátované disketě se bohužel
někdy objevují, ale stačí je ignorovat a značka se přenese. Důležité
je podle pokynů po dobu práce s disketou vypnout rezidentní kontrolu v
antivirovém programu, jinak se chyby množí a hrozí poškození diskety.

S pozdravem

Michal Jungmann