[Fanda] Netbook či notebook?

gp1 gp1 na nextra.sk
Úterý Únor 2 12:58:58 CET 2010

Omyl! Značka sa prenesie bez problému s USB flopy mechaniky aj v normálnom
režime, akurát nie je vhodné aby bol spustený antivirový program. Takto som
si autorizoval oficiálnu verziu v novom notebooku.

From: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, February 02, 2010 12:22 PM
Subject: Re: [Fanda] Netbook či notebook?

Zdar, myslím, že neprezradím nič nelegálneho, keď poviem, že na legálne
zakúpený hlas s legálnou disketou môžeš použiť ext. usb disketovku, na
prenos značky hlasu. Avšak musíš použiť asistenciu vidiacej osoby, lebo
značka sa prenesie iba v núdzovom režime systému. V normálnom sa to kusne,
hoc i v núdzovom vypíše nejaké chyby, značku prenesie. Kebyže mám legálny
hlas, tak to tak spravím a mám za to, že by som neskopíroval značku
nelegálne, ale to nech už povedia odborníci - Laco