[Fanda] Netbook či notebook?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Únor 2 11:47:44 CET 2010

Zdravím,
ten odkaz je bohužel neplatný, ale když jsem na stránkách Galopu vlezl
na virtuální DVD, našel jsem tam asi příslušné soubory, nicméně v jejich
dokumentaci se s přítomností disketové mechaniky stále počítá. Má
vlastně smysl ji dnes k notebookům pořizovat? Podle mě asi ne, osobně
jsem si ji do PC nechal vložit právě kvůli této potřebě, jinak vlastně
diskety už vůbec nepoužívám.
Martin.