[Fanda] Netbook či notebook?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Únor 2 11:23:53 CET 2010

Zdravím,
děkuji moc, Vámi uvedené argumenty jsem právě zvažoval také a vychází mi
z nich spíše notebook.
Hmotnost mi tolik nevadí, necestuji zase tak často, ale ve chvílích, kdy
třeba zrovna na dovolené není co dělat nebo je např. mizerné počasí by
se mi takový společník zatraceně hodil, ať už na knihy nebo zrovna na
muziku, poslech CD mi v takových chvílích hodně chybí a je to vždy věc,
na kterou se nejvíce těším (smích).
Jinak asi nepotřebuji nějaké dělo s kdoví jakou grafikou, ale o kvalitní
zvuk mi jde.
Když už tu o tom píši, jak se u dnešních notebooků řeší autorizace
Hlasu, když nemají disketovou mechaniku?
Vím, že lze vyžádat autorizaci na stránkách Galopu, ale chtějí tam
nějaké číslo z diskety, které je na té mé již nečitelné a stejně, jak se
pak nějaký ten kód vlastně přenese na disk noťase?
Martin.