[Fanda] Netbook či notebook?

David Pavel Bachmann davidpavel.bachmann na gmail.com
Úterý Únor 2 11:23:04 CET 2010

Zdravím, jistě je to věc názoru a záleží na tom, k čemu chcete počítač
využívat, ale já mám netbook Lenovo S10 a jsem s ním spokojený. Na
klávesnici si lze zvyknout i s mejma většíma a od narození levýma rukama.
Zvuk vestavěných repráčků je podprůměrný, ale připojuji k němu reproduktory
Nokia a to jak kabelem, tak přes bluetoth a pak už hraje velmi slušně. Doba
spouštění aplikací je snesitelná a s Win XP se mi nekouše.
Hodně štěstí při výběru přeje
David Bachmann
http://davidbachmann.bloguje.cz
RSS: http://davidbachmann.bloguje.cz/rss.xml
ICQ# 199 828 042
Skype: tigger77607
From: "Ladislav Csepi" <lacoc at nextra.sk>

Zdar, Ehm: ak vám nevadí večší rozmer notebooku a váha cez 3 kg, tak vrele
doporučujem Acer aspire s rady začínajúcej číslom 7, ale ešte lepšie 8 a 9
sú to výkonné multimediálne notebooky s dobrými pántami, kvalitným zvukom
vrátane zabudovaného basového repráku, dobrou klávesnicou vrátane
numerického bloku a inými vymoženosťami. Napr. v Alze ho zoženiete za dobrú
cenu, cca kolo 20 tisíc, ale skôr nižšiu, xp na ne nedávaj, je stavaný už na
visty a sedmičky. Mne sa napr. v xp nepodarilo rozozvučať basový repráček a
to mi vadilo, tak som sa vrátil k vistám. Netbook by som vzhľadom k tvojim
prianiam neodporúčal, tie sú vhodné skôr na komunikačné aplikácie, napr.
Skype, Miranda, Klango atd.... ale je to prirodzene vec názoru. Mám tu
starší typ eee 701 surf 4 g od Asusu a na to sa mi výborne hodí, je malinký,
tak ho strčím i do väčšieho vrecka bundy a na dovolenke na komunikáciu s
okolím je super. Takže asi tak - Laco