[Fanda] Nastavení prostého textu - Bylo Re: Zmizely zpravy v odstr. poste

Úterý Únor 2 00:32:20 CET 2010

Dobré odpoledne Markéto,

o arogantním přístupu jsem nic nepsal a naštvaný jsem nebyl ani
nejsem, pouze jsem si dodatečně přečetl několik delších konverzací,
které konferencí prošly v minulých dnech, a na jejich základě Vám
poslal svou dobře míněnou radu. Stručně a trochu stroze, to uznávám,
ale nic osobního za tím prosím nehledejte.

> Není problém vypnout v avg ocásky, jen jsem prostě nevěděla, kde je chyba.

Mirek Vít Vám to psal ve svém mailu 30. ledna -- viz
http://tereza.fjfi.cvut.cz/pipermail/fanda/2010-January/079725.html

> Jestli jste měl na mysli v pokročilé nastavení kontrola pošty
> u odchozích zpráv vypnout certifikaci, zkusila jsem to.

...a žádná falešná příloha již u Vašeho mailu není. Děkuji.

Hezký den.

Michal Jungmann