[Fanda] Nastavení prostého textu - Bylo Re: Zmizely zpravy v odstr. poste

Markéta Orságová punerankuvblog na seznam.cz
Úterý Únor 2 00:15:50 CET 2010

Nebyl to nějak arogantní přístup, pouze rada pro zatím, dokud problém nevyřeším. No a dost členů konference ignoruje, co píšu, akorád budou všichni prskat. Není problém vypnout v avg ocásky, jen jsem prostě nevěděla, kde je chyba. Nevím, kdo vás naštval, pane Jungmann, nijak se o to nesnažím.
Jestli jste měl na mysli v pokročilé nastavení kontrola pošty u odchozích zpráv vypnout certifikaci, zkusila jsem to.
děkuji za radu
s pozdravem Markéta

----- Původní zpráva -----
Od: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 2010-02-01 23:06
Předmět: Re: [Fanda] Nastavení prostého textu - Bylo Re: Zmizely zpravy v odstr. poste

> prostě tu jakoby přílohu ignorujte.

S tímto přístupem se Vám však také může stát, že ostatní budou
ignorovat nejen neexistující přílohu, ale rovnou celé Vaše maily. To
je opravdu takový problém si v nastavení AVG certifikaci ("ocásky")
vypnout? Polopatický návod pro AVG 8.5 najdete kupříkladu v
následujícím příspěvku

http://tereza.fjfi.cvut.cz/pipermail/fanda/2009-July/074278.html

pro verzi 9 by to mohlo/mělo být podobné...

Dobrou noc.

Michal Jungmann

2010/1/31 Markéta Orságová <punerankuvblog na seznam.cz>:
> Dobrý den a děkuji za rady. avšak když teď v otevřené zprávě jdu do menu formát, uslyším prostý text zaškrtnuto. zaškrtla jsem odesílání prostého textu i ve vlastnostech adresy konference. Zkusím to brát zvesela - jako by měl můj outlook kamaráda, kterej ho tajně navádí nebo provádí lumpárny sám. outlook mi ani nechce kmprimovat zprávy. Samozřeejmě mám antivir a nijak si nestěžuje. prostě tu jakoby přílohu ignorujte. Pokud dá některý z Fandů něco záměrně do přílohy, měl by na to upozornit ve zprávě. Díky za pocchopení.
> Zdraví Markéta

Verze: 8.5.432 / Virová báze: 271.1.1/2660 - Datum vydání: 01/31/10 19:35:00