[Fanda] Pristupnost nove Prazske petky

Pondělí Únor 1 22:54:27 CET 2010

Dobré odpoledne Csabo,

naživo jsem to zatím nezkoušel, ale evidentně je to ten samý systém,
který jsme 13. ledna zde řešili s Honzou Lečbychem, takže bych si
dovolil odkázat na původní vlákno:

http://tereza.fjfi.cvut.cz/pipermail/fanda/2010-January/079099.html

> Po odklepnutí tohoto odkazu mi Jaws 10 hlásil, že
> stránka nemá žádné nadpisy ani žádné odkazy.

Ano, stránka je čistě flashová, takže je potřeba v nastavení
výřečnosti flash povolit a pak si můžete podle výše odkazovaného
návodu zkusit hrát...

> ale jako přístupný web mi to nepříjde... :O(

S tím bych asi souhlasil, pro nevidomého opravdu nic moc, ale mohlo by
asi být i mnohem hůře. A pokud by někdo donutil autora té aplikace
všechna tlačítka pojmenovat, což by technicky neměl být žádný velký
problém, tak by mohlo být i lépe... :-)

Dobrou noc.

Michal Jungmann