[Fanda] Po startu Windows nejde monitor

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Únor 1 18:26:21 CET 2010

Ahoj!
Presne toto som riešil, ked som požičal kamarátovi počítač, aby si v obchode
otestoval kvalitu zobrazenia monitora - nastavil maximálne možné rozlíšenie
a pôvodný LCD monitor sa mi nechytal. Naskočila len čierna obrazovka.
Pripojil som iný monitor s lepším rozlíšením a prestavil zobrazovací mód na
1024 x 760. Potom sa mi už chytal aj pôvodný monitor.
Peter

----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, February 01, 2010 5:19 PM
Subject: Re: [Fanda] Po startu Windows nejde monitor

Dobré odpoledne Martine,

jak přesně se monitor chová? Po zapnutí počítače zobrazuje normálně a
jakmile naběhnou Windows, tak zčerná? V tom případě bych se zkusil
podívat na nastavení rozlišení a obnovovací frekvence a nastavit zde
nějaké obecně přijatelné hodnoty (řekněme 1024 krát 768 bodů a 60 Hz),
možná je problém pouze v tom, že Windows posílají ven signál, který
monitor nezvládne zobrazit...

Hezký den.

Michal Jungmann

http://www.eset.sk