[Fanda] Po startu Windows nejde monitor

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Únor 1 18:06:46 CET 2010

Zdravím,
ne, pokud zapnu monitor před startem PC, po náběhu systému normálně
běží, ale dle vidomé osoby je obraz málo čitelný, snad i drobné písmo a
pod..
Zvláštní je, že když se do nastavení zobrazení dívám přes Ovládací
panely, vidím rozlišení jen v procentech, nikoli v pixelech či v čem se
to měří, ale když se podívám do vlastností z ikonky Intel(R) Graphics
Media Acceleratoru, který se s ovladači grafiky nainstaluje, vidím tam
opravdu rozlišení 1024 x 768. Zkoušel jsem zvýšit obnovovací frekvenci
ze 60 na 75 hz, ale nepomohlo to, tak jsem ji vrátil zpět.
A zřejmě to asi dělají ty ovladače grafiky, protože vzpomínám-li si
dobře, když nainstalované nebyly, tak alespoň NVDA v Ovládacích panelech
/ zobrazeních ukazovalo rozlišení tuším 640, na druhou hodnotu si
bohužel teď nevzpomenu.
Nevím, zda je to podstatné, ale zjistil jsem, že pokud bude monitor při
startu PC vypnut, vidím jej ve Správci zařízení jen jako výchozí
monitor, ale pokud jej zapnu, je tam jakési jeho označení TVM TCO5S Model.
Martin.