[Fanda] Po startu Windows nejde monitor

Pondělí Únor 1 17:19:50 CET 2010

Dobré odpoledne Martine,

jak přesně se monitor chová? Po zapnutí počítače zobrazuje normálně a
jakmile naběhnou Windows, tak zčerná? V tom případě bych se zkusil
podívat na nastavení rozlišení a obnovovací frekvence a nastavit zde
nějaké obecně přijatelné hodnoty (řekněme 1024 krát 768 bodů a 60 Hz),
možná je problém pouze v tom, že Windows posílají ven signál, který
monitor nezvládne zobrazit...

Hezký den.

Michal Jungmann