[Fanda] Po startu Windows nejde monitor

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Únor 1 16:59:16 CET 2010

Ahoj Fandové,
nedávno jsem chtěl vidomému cosi ukázat na obrazovce a s překvapením
jsme zjistili, že mi po startu Windows XP nejde monitor. Problikne prý
na něm jen nějaká čára, jinak je po tmě a chytí se až při restartu PC.
Jde o Windows XP a starý CRT monitor, snad DTK či nějak tak.
Když se podívám do Správce zařízení, vidím ho tam jako Výchozí monitor a
to hned 3X, co mě zaráží je fakt, že po odklepnutí tlačítka Podrobnosti
na kartě Ovladač vidím toto:
Nejsou vyžadovány ani načteny žádné soubory ovladače tohoto zařízení.
To se dokonce zobrazí i tehdy, nastartuji-li PC se zapnutým monitorem.
Nainstaloval jsem i nejnovější ovladače grafiky, se staršími se dokonce
stávaly takové věci, že pokud jsem je instaloval se zapnutým monitorem a
poté obrazovku vypnul, PC se při náběhu systému samovolně restartovalo,
jako kdyby něco hledalo a pomohlo až spuštění monitoru.
Zkusil jsem dokonce ovladače integrované grafiky odebrat a nechat
Windows nalézt nějaké ovladače z instalačního CD, ale nepomohlo to.
Upřímně vůbec netuším, kde se co mohlo stát, Windows jsou po nedávné
instalaci a monitor nikdy žádné extra ovladače pro svůj provoz
nevyžadoval, nebo o tom alespoň nevím.
Zdraví Martin.