[Fanda] institut pentagramus

Karel Giebisch giebisch na seznam.cz
Pondělí Únor 1 11:53:21 CET 2010

Zdravím členy této konference. Možná jsem už o tomto psal, možná ne.
Hráli jste nějakou dobu nějaké online hry? Já ano a zaujala mě jedna
hra, nazvaná Institut pentagramus, institut magických umění. Nějakou
dobu tato hra nebyla ze začátku přístupná pro nevidomé, ale nedávno jsem
dojednal to, že texty, které musí nováčci splnit byly z obrázkové podoby
převedeny dotextové podoby. Takže pokud máte rádisvět fantasie, chtěli
byste se odreagovat od  reality, chtěli byste si zkusit žít jako elf,
trpaslík, víla, člověk nebo vlkodlak, neváhejte a pusťte se do světa
fantasie a zábavy.
internetová stránka je
www.pentagramus.com
Najdete mě tam pod jménem mark petersvood, takže v případě nutností mě
můžete požádat o radu.
Omlouvám se, jestli to sem nepatří, ale chtěl jsem dát vědět nevidomým
členům této konference o tom, že je i nějaká možnost, jak si zkusit
nějakou online hru.
Ke hraní stačí mít pouze internetový prohlížeč a nějaký dobrý odečítací
program, např.- Jaws.