[Fanda] Asi zase vadny disk

Michal Suchý SUCHY.MICHAL na TISCALI.CZ
Pondělí Únor 1 09:45:57 CET 2010

Ahoj fandové. Je možné, aby mi vyměněný disk při reklamaci po několika
měsících zase přestal fungovat? Asi před pěti měsíci jsem dával svůj externí
disk na reklamaci, kdy mi byl vyměněn za stejný typ, takže stejná značka i
model, jen o 100 gb větší a dneska jsem u něj slyšel takové klepání hlaviček
a hned mi bylo jasné, že se u něj objevila vada, kdy někdy prostě nedokáže
přečíst nebo zapsat data, takže jsem hned započal z něj zálohu, než odejde
úplně. Nemůže to být třeba tím, že jsem disk tu dobu od výměny až do dneška
měl skoro pořád v chodu, takže i přes noc a vypnul jsem ho málokdy? Ale
nejel sám, skoro pořád mívám zapnutý i notebook i přes noc, notebook i disk
jsou tiché, takže to nijak neruší, i když je to v místnosti, kde spím. Ale
snad by na to nepřetržitý chod neměl mít vliv, aby disk po několika měsících
začal blbnout, když u disku v notebooku se mi nic takového ještě nestalo,
když ho mám skoro pořád v chodu. Takže asi zase dojde na výměnu disku, ale
teď už ho nebudu znovu reklamovat, abych zase měsíc čekal na vyřízení
reklamace a zase bych dostal stejný typ disku, který by mi zase mohl klidně
po několika měsících odejít, ale sám si nějaký koupím. Zdraví Michal.