[Fanda] Poděkování

Jiří Hloch jiri.hloch na tiscali.cz
Pátek Duben 30 15:51:20 CEST 2010

Zdravím vás fandové a děkuji všem, kteří se vyjádřili k mému dotazu ohledně
koupě notebooku.
Z těch ohlasů, které jsem dostal od vás i od dalších známých vyplývá, že pro
přehrávání hudebních souborů by to byla nákladná záležitost, převažuje názor
o koupi externí zvukové karty a třeba firma M-audio má kvalitní, ale dražší
zvukové karty, asi kolem 3000 jsou ty levnější.
Chtěl bych zkusit jiný způsob, třeba pomocí mp přehrávače a mixážního pultu,
abych mohl mezi jednotlivými výstupy bezhlučně nastavit jiný soubor. Jsem si
vědom, že ovládání mp přehrávačů není žádná procházka růžovým sadem, už se o
tom tady hodně mluvilo, ale určitě to bude levnější varianta, než kupovat
notebook a zvukovku.
Už vás s tím nechci obtěžovat, ale pokud by mi někdo dal typ na mp přehrávač
i dražší,s dostupným ovládáním budu rád. Ideální by bylo něco s dvěma
výstupy třeba nezávislými, nebo aby šly přepínat tak to by byla paráda.
S pozdravem
Jiří Hloch