[Fanda] Bezpecnostni listy do prohlizece mohou byt rizikem

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Duben 29 19:33:33 CEST 2010

Milí Fandové,
aniž bych chtěl někoho děsit, schválně sem dávám odkaz na článek ze
serveru Security World, už proto, že dnes má tendenci instalovat
všelijaké lišty do prohlížečů kdejaký bezpečnostní program a kdyby jen
ten, takže pro zájemce viz odkaz:
http://securityworld.cz/aktuality/bezpecnostni-listy-do-prohlizece-mohou-byt-rizikem-2642

Jen dodám, že já podobné lišty a "vychytávky" nemám rád, protože to dle
mých zkušeností většinou rozhodí odečítací funkce softwaru v
prohlížečích, alespoň ve Firefoxu se mi to stávalo a ony lišty jsem buď
hned vypínal, pokud jsem si jejich instalace včas nevšiml a nebo je
dával pryč úplně.
Martin.