[Fanda] Winamp a dodatečná instalace knihovny

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Čtvrtek Duben 29 14:57:49 CEST 2010

na winamp.com

S přátelským pozdravem

Jan Danko
e-mail: danko na braillnet.cz
-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Ivo Novák
Odesláno: 29. dubna 2010 12:01
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: [Fanda] Winamp a dodatečná instalace knihovny

Zdravím všechny na konferenci,

Mám následující dotaz, problém, prosbu: Před časem jsem si nainstaloval
poměrně novou verzi přehrávače "Winamp 5.5.7.2830". Nainstaloval jsem včetně
češtiny, byla to plná verze. Přešel jsem z verze "Winamp 5.35" proto, že po
zavření této verze Winampu mi Winamp vyhazoval nějakou chybovou hlášku. S
touto verzí je vše korektní, jen při instalaci jsem asi nějak nezaškrtnul
plugin knihovny, nebo se něco skrátka stalo, já jsem nějak objevil funkci
záložek ve Winampu, chtěl bych je používat, když však zvolím položku v menu
záložky, "Upravit záložky", přehrávač hlásí, že je upravovat nelze, neboť
není nainstalována knihovna. Jak tedy nejlépe doinstalovat knihovnu, popř.
kde ji stáhnout tak, aby seděla do této verze. Nejsem tolik zkušený, ani
vlastně nevím, jak se přesně onen plugin jmenuje, že bych si to dohledal
třeba na "Google".

Budu moc rád, když někdo poradí, již předem díky, přehrávač "Winamp" totiž
používám poměrně často, tak by se mi informace nebo rada, jak doinstalovat
knihovnu, velmi hodily. Krásný zbytek dne přeje,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414