[Fanda] tmavomodry festyval 2010

adelcia slowaczka.adelcia na gmail.com
Čtvrtek Duben 29 01:06:25 CEST 2010

ahojte no tak toto je info pre vsetkich slovakov co zvazuju ist dna tmavac z ba:
program zacina o 13:30 a jedna moznost je prist vlakom do brna pred
desiatoou, alebo az o 13:33 co by uz logicky nesedelo lebo kto by
chcel zmeskat prvych dvoch vystupujucich? a naspet? katastrofa aj ked
trosku mensieho rozsahu. bu by ste sa vzdali asi hodiny a pol programu
a isli na 18 22 alebo boli az dokonca programu ktory konci o 19 :00 a
isli na vlak ktory ide az o 20:30. no nemam slov ale fakt. a autobusy?
to je tragedia naspet ide o 23:00 a tam jeden pride o 10 30 myslim. no
a to nehovorim o tom ze za vlak by som dala do 15 euro  tam aj naspet
zosprievodcom EURO a za autobus len smerom tam alebo naspet minimalne 12
euro. a to hovorim len o ceste na jeden smer aaahjo bude to velmi
zlozite a asi sa tohto uzasneho vyletu budem musiet vzdat. adela