[Fanda] Sleep režim - Screamer-radio

Vítek tapin na wo.cz
Středa Duben 28 21:52:15 CEST 2010

Zdravím,

Na stránku
http://tapin.uvadi.cz/externiprogramy/screamer-radio.php
jsem do 11. kapitoly obsahu umístil konzolovou aplikaci Stop Screamer, prostřednictvím které si můžeme nastavit čas vypnutí Screamer-radia před usnutím, takže nám nebude hrát rádio celou noc a my nemusíme těsně před usnutím k počítači vstávat a vypínat Screamer-radio. Jak jsem předeslal, konzole je ovládána přes příkazový řádek, nicméně podle níže uvedených příkladů si lze vytvořit dávkový batch soubor, do kterého už dané operace pomocí příkladů napíšeme.

Samozřejmě kdokoli s čímkoli bude mít potíže, potom příp. dotazy směrujte raději na mou adresu v hlavičce (od...), prostřednictvím webového formuláře na mé stránce v sekci kontakty, nebo se přihlašte do konference Screamer-radio.

s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml