[Fanda] IE 8 a padání

Středa Duben 28 11:19:38 CEST 2010

Dobré odpoledne,

neuvádíte verzi Windows ani používaného odečítacího programu, takže
kvalifikovaně poradit je dost těžké. Jestliže používáte JAWS pod
Windows XP, půjde pravděpodobně o známý problém s tlačítkem
kompatibility (řešeno před časem v konferenci JAWS-L, v případě
potřeby mohu dohledat a přeposlat).

> Explorer asi odebrat totiž jen tak nejde

Ale jde, úplně normálně přes Ovládací panely, pouze musíte v seznamu
hledat položku "Windows Internet Explorer".

MMCH, zkuste si prosím opravit nastavení poštovního programu -- v
hlavičce Vašich mailů není údaj o kódování, proto se někomu zobrazují
špatně (viz níže).

Hezký den.

Michal Jungmann