[Fanda] konec disket

Středa Duben 28 10:28:30 CEST 2010

kto sa chce hrať, môže skúsiť napr. toto:
http://hapedah.webranet.sk/WinToFlashxLR8.rar
s pozdravom Peťo
----- Original Message -----
From: "Jan Danko" <honzadanko na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, April 28, 2010 8:33 AM
Subject: Re: [Fanda] konec disket

Přiznávám, že převod botoovacího média CD na USB neumím. Předpokládám, že je
nutná úpravatak, aby bootovací CD bylo funkční na USB klíči.
Prosím opravte mne pokud je moje představa mylná.

Otázka zní jak Lze udělat aby win bootovali z flashky?

S přátelským pozdravem

Jan Danko
e-mail: danko na braillnet.cz