IE 8 a padání

Angellko21 lukas86.kakara na seznam.cz
Středa Duben 28 09:44:48 CEST 2010

Přátelé, prosím, můžete mi někdo poradit s následujícím? Aktualizoval jsem
si explorer na verzi 8 ze stránek seznamu, ale při jeho spuštění se dostanu
na domovskou stránku, to je v pořádku. Pokud ale napíšu jinou adresu a
otevře se mi stránka, dám tab, abych se po ní mohl pohybovat, ale explorer
se prostě ukončí. Při opětovném spuštění exploreru napíše, že jestli chci
obnovit předchozí relaci, která byla předčasně ukončena, ale pokud dám ano,
problém se opakuje. Moc děkuji, snad to někde bude se dát nastavit. Explorer
asi odebrat totiž jen tak nejde, tak bych to chtěl opravit. Mnohokrát
děkuji.
Lukáš Kakara
ICQ: 456195007
Mail: lukas86.kakara na seznam.cz