[Fanda] ikona IE

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Středa Duben 28 09:05:05 CEST 2010

Zdravím,

musím však podotknout, že zde nebyla zmínka o zástupci, ale o ikoně. Tu lze
vyvolat v ovládacích panelech, menu Zobrazení a zde dotabovat na seznam
záložek. musí se pak šipkou vpravo zvolit vlastní nastavení plochy a
dotabovat na seznam ikon na ploše. Jde o zaškrtávací políčka. Internet
explorer je třeba zaškrtnout a pak dotabovat na OK. Jelikož se ocitneme v
menu Zobrazení, tak i potom dotabujeme na OK. Pak by to už mělo být v
pořádku a Internet Explorer by měl být na ploše.

Jarek

----- Original Message -----
From: "Jiří Holzinger " <380312139 na iol.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, April 26, 2010 8:24 AM
Subject: Re: [Fanda] ikona IE

Zdravím, Pro vytvoření zástupce pro internet explorer je potřeba
udělat následující:
1. otevřete nabídku start a najděte tam programy nebo všechny
programy. V programech, nebo v nabídce start bude položka internet,
nebo Internet explorer.
2. Stiskněte kontextové menu a tam najděte nabídku odeslat a po stisku
enteru plocha vytvořit zástupce. Stiskněte enter a na ploše bude
zástupce. Buď bude pojmenován zástupce internet explorer, ten je
potřeba přejmenovat a nebo tam bude rovnou položka Internet explorer.
Jirka
(26/04/2010 08:02)