[Fanda] Pinacle jsem zprovoznil

Angellko21 lukas86.kakara na seznam.cz
Středa Duben 28 08:30:40 CEST 2010

Přátelé, tak jsem i nakonec tu kartu naladil takovým velmi zvláštním
způsobem. Naprosto jsem ovladač odinstaloval a potom opět nainstaloval s
volitelnou možností, kdy jsem odškrtl instalaci pinacle distant, stejně to
nepoužívám:) Poté se PC restartoval a dal jsem vyhledat kanály se stejným
výsledkem, kdy z 23 kanálů, co našlo, šli 3, ostatní vůbec. Nešlo mi to ale
do hlavy, takže jsem šel do nastavení a Tv kanálů, tam všechny vyhledané
odstranil a potom načetl mé minulé, co perfektně šly. Ano, bál jsem se, že
náhled nepůjde zobrazit, jak mi to psalo, ale po potvrzení změny konfigurace
jsem dal nastavit na výchozí a zavřít. Zahlásilo to nějakou chybu a že
program bude restartován, tak jsem si jen řekl, že to asi nepojede, ale
světe div se, když jsem ho spustil ne, že jede super zvuk, ale dokonce i
obraz je jako víno a ten před tím nebyl:) Takže taková možná finta pro
ostatní, jinak je to ovladač 4.99 pro XP professional na notebooku. Jinak
přeji krásný den plný takových vydařených akcí.
Lukáš Kakara
ICQ: 456195007
Mail: lukas86.kakara na seznam.cz
Tel: 605911566