[Fanda] konec disket

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Středa Duben 28 08:27:00 CEST 2010

Ano o tom, že Galop již pracuje na novém způsobu autorizace vím. O tom jak
je to řešeno u Wintalker voice jsem nevěděl.

Dobu jsem nezaspal jen jsem vycházel u Hlasu z aktuálního stavu, který je.
Nikoli, který bude. Jelikož je nový způsob autorizace produktů od kalopu ve
vývoji tak jsem se jej do svého příspěvku nezahrnul. Diskety jinak též
nepoužívám.

Prosil bych pana P G, zda by mohl uvádět alespoň křestní jméno, jelikož
členem této konference je více osob se stejnými iniciály j. D.
S přátelským pozdravem

Jan Danko
e-mail: danko na braillnet.cz
-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Angellko21
Odesláno: 27. dubna 2010 22:21
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] konec disket

Trochu jste asi zaspal dobu, protoze Wintalker voice se i dnes už dá bez
diskety autorizovat, je na to program wtvact.exe, který si lze stáhnout.
Jinak už skoro vše jde bez diskety. Tento wtvact jde pro XP, nevím, jestli i
pro starší win, ale disketu již nepotřebujete.