[Fanda] aký tablet?

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Úterý Duben 27 13:22:27 CEST 2010

Hojte, Chcem pomôcť jednej vidiacej kamoške vybrať tablet. Mám prirodzene na mysli tablet ovládaný iba dotykovým perom, alebo prstom, takže taký, čo nemá klávesnicu, nechceme teda kkombináciu notebooku a tabletu.
Našiel som asi tri vyhovujúce, no nikde ich v elektronických obchodoch nevidím a ani stríčko google ma nevytiahol z kaše. Môžete prosím dať vhodný typ na tablet, alebo typ, kde by mali tieto?
Fujitsu Siemens Stylistic ST5111-S26391-K222-V250

NEC Versa LitePad

NEC Versa Pro VY11

Potrebujem kkonkrétny odkaz na produkt, nie typ na obchod, že skús hľadať tu a tu.... Voppred dikes - Laco
Ladislav Csepi
Ponúka masérske a psychologické služby
neváhajte a zavolajte na 0905199263
alebo snavštívte www.csepi.szm.sk