[Fanda] Prebuzena nahravka

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Duben 26 23:37:41 CEST 2010

Tak všeobecně se ví, že zpěváci mikrofony znásilňují. Řvou do toho
jako do lavoru a zvukaři pak mají co dělat, aby se to vůbec dalo
poslouchat. To poznáš podle péček a béček, že to tam je. Řvou do toho
jako pominutí, přitom by stačilo do toho jít z větší dálky, nebo mít
na mikráči filtr. Ten bohužel ale snižuje nejvyšší kmitočty. No nic,
já toho mám dneska dost, zítra pokračuji v práci a opravdu budu rád,
až to budu mít zase všechno hotový. Už se ani nesnažím psát spisovně.
Nějak mě ty poslední věci tohoto měsíce vzaly. Už moc mrtvých a já na
to nemám nervy. Ještě by se mohlo stát něco v rodině a to bych byl
zralej na madam Ekrtovou a její plegomazin. Smích. Mirek