[Fanda] Prebuzena nahravka

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Duben 26 22:57:09 CEST 2010

Tak například Digital8 kamera z roku 2000, která nahrává video i
stereo audio na pásky umí ten gain nastavit automaticky. Měl jsem to
nespočetněkrát půjčené, dokonce na tom vznikl i 72 minutový film pro
SONS/TC Praha a další akce - Helppes... Prostě je jasné, že pokud si
nahrávadlo nemůžeme nastavit, tak to dopadne špatně. Mirek