[Fanda] Prebuzena nahravka

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Duben 26 22:33:12 CEST 2010

Pavle, to ne. Jestli zpíval do kardioidního a nebylo to z aparatury
přebuzené, je jasné, že je to záležitost klienta, tedy toho, kdo
záznam snímal. Můžu ti někdy poslat ukázku z jedné slavnosti z Blovic,
kde bylo vše v naprostém pořádku, snímal jsem to Pocket PC Dell Axim
X50v, vzdálenost od komba bylo přibližně 20 metrů, ale protože si s
tím počítáček nedokázal poradit a neměl jsem kontrolu vybuzení,
dopadlo to strašně. Chyba tudíž není u zpěváka, ale v tom, že si
přístroj, u Tomáše ten mobil, nedokázal poradit s tak silným signálem.
Zkoušel jsem mu to vyčistit, bohužel, těch ruchů se zbavit nelze.
Rozbije to akorát charakteristiku a to je asi tak vše. Příště si Tom
musí nastavit menší gain v přístroji. Mirek