[Fanda] Prebuzena nahravka

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Pondělí Duben 26 14:27:20 CEST 2010

Zdar.
No zkusim, co se dá.
Jasně, nahrával sem alonem, čili do mp3 96 kb/s 48000 kh monoz
Mimochodem ten tvůj postřeh o zpěvákovi sem nějak nepochopil.
Kam jinam by to měl prát než do mikrofonu? :D
Nepřišlo mi, že by to měl nějak třeba moc blízko nebo tak, to je asi spíš
tou nahrávkou, že to tak působí.
Tom
----- Original Message -----
From: "ppartyka" <ppartyka na chello.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, April 26, 2010 9:42 AM
Subject: Re: [Fanda] Prebuzena nahravka

Basy nejsou moc zvýrazněné, protože telefonní mikrofon bere hlavně středy.
Jediné řešení je potlačit právě ty středy, na eqalizéru od 1000 herzů
nahoru. Kolik toho bude třeba potlačit, to si netroufám říct, musí se
vyzkoušet. Potom najít nějakou vyšší "zdravější" frekvenci a tu zvýraznit.
Předpokládám, že jsi nahrával do komprimovaného formátu, takže pozor na to,
aby nevylezla komprimací onemocnělá místa.

P.S.: Termín "zpěvák" mě pobavil. Toho bylo asi nejvíc slyšet, když to pral
do mikrofonu ...

P.P.