[Fanda] ikona IE

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Pondělí Duben 26 08:24:05 CEST 2010

Zdravím, Pro vytvoření zástupce pro internet explorer je potřeba
udělat následující:
1. otevřete nabídku start a najděte tam programy nebo všechny
programy. V programech, nebo v nabídce start bude položka internet,
nebo Internet explorer.
2. Stiskněte kontextové menu a tam najděte nabídku odeslat a po stisku
enteru plocha vytvořit zástupce. Stiskněte enter a na ploše bude
zástupce. Buď bude pojmenován zástupce internet explorer, ten je
potřeba přejmenovat a nebo tam bude rovnou položka Internet explorer.
Jirka
(26/04/2010 08:02)