[Fanda] spravny odkaz Re: Prebuzena nahravka

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Pondělí Duben 26 04:45:35 CEST 2010

Omlouvám, se, ale poslal jsem se mšpatný odkaz.
Pro ukázku stačí tohle:
http://rapidshare.com/files/380202945/Record1.mp3
Díky!
Tom
Zdarec.
Mam tu dotaz na lidi, co se zabejvaj a víc rozuměj zvukařině.
Nahrál jsem si mobilem koncert. Bohužel jsem si pitomec úpllně blbě nastavil
gain mikrofonu, takže výsledná nahrávka je řeklbych... přebuzená jak kráva.
:D
Zajímavý je, že to neni kvůli basům, ty jsou až spodivem úplně v pohodě, ale
co bohužel utrpělo jsou středy, čili zpěv.
Když zpěvák zpívá moc nahlas, je to přeřvaný, takový... jakoby prohnaný
boostrem.
A já bych se chtěl zeptat, ikdyž asi vím, že s tím moc neudělám, je nějaká
šance ořezat jen určitou frekvenci, resp. převézt čtvercovou boostrovatou
vlnu na něco jinýho nebo jí vypustit?
Zkoušel jsem všecky možný filtry, amplitudy a tak, ale zas tak dobře tomu
nerozumim, takže výsledek nikdy nic moc nebyl.
Ale mám pocit, že správnou kombinací několika věcí, by to udělat šlo.
Jasně, bude to asi taky znít trochu divně, ale asi všecko je lepší než
todleto.
Když je to trochu tišší, je to úplně supr, teda samozřejmě na to, že je to
nahraný mobilem.
Posílám sampl, takže kdo tomu trochu rozumí, ať mi prosím napíše názor. :)
http://rapidshare.com/files/380167176/Record1.wav
Díky.
Tom

http://www.nod32.cz