[Fanda] GDI+ Window Obnoveno

Neděle Duben 25 22:26:23 CEST 2010

Dobré odpoledne,

okno s označením "GDI+ Window" si vytváří aplikace napsané v prostředí
.NET a bez dalších údajů asi těžkou tipnout, která z aplikací
spouštěných po startu jej má u Vás na svědomí. Zkuste -- například
přes MSCONFIG -- projít automaticky spuštěné aplikace a případně
zkusit dočasně zakázat nově přidané či jinak podezřelé aplikace, zda
se situace změní či nikoliv.

Hezký den.

Michal Jungmann