[Fanda] Jak odinstalovat Internet Explorer 8

Neděle Duben 25 17:44:45 CEST 2010

Ahoj Miloš,
čo keby si Ie7 preinštaloval? Pohľadaj na internete jeho inštalátor a možno
sa spamätá a bude fungovať.
s pozdravom Peťo

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, April 25, 2010 4:54 PM
Subject: Re: [Fanda] Jak odinstalovat Internet Explorer 8

Ahoj,
omlovám se ... pak jsem na to přišel, ale neměl jsem čas to sem
napsat. V přidat a odebrat se totiž jmenuje Windows Internet Explorer
- já ho hledal jako Intgernet Explorer a Microsoft Internet Explorer.
Vrátit by se neměl, protože jsem zakázal v aktualizacích tuto
aktualizaci, leč mi to stgejně moc nepomohlo:
pořád mi tam naskakuje úvodní stránka Microsoftu pro Interen Explorer
7, ale ta je už nefunkční, nemůžu se ji zbavit, ač dávám Uložit
nastavení - ve stavovém řádku se stále ukazuje, že se na stránce stala
chyba.
Co víc - to mě štve ještě víc, ZoomText 9.0 mi sice aktivije oproti IE
8 AppReader, ale ať klikám jak chci, nechytne se, nepostaví kurzor do
textu a nezačne číst.
Miloš