[Fanda] Ah, ta moje hlava děravá!

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Sobota Duben 24 23:29:09 CEST 2010

Ale WinMonitor při stahování delších souborů pípá! Ovšem pokud tam ještě
někdo má Pro 7, nebo jak se to jmenuje, jako já, nic to nedělá. Ale průběh
lze kontrolovat zvukovou myší.
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz
Tel. 585223678, 608262594
Skype hlavinac
----- Original Message -----
From: "Jarek Krcmar" <kjarek1 na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 24, 2010 10:55 AM
Subject: [Fanda] Ah, ta moje hlava děravá!

Milí fandové,

musím se omluvit, protože jsem zapomněl na to nejdůležitější: měl jsem se
zmínit, že při stahování používám Winmonitor. Proto se chci zeptat vás,
kteří jej také používáte, jaké máte zkušenosti se stahování souborů s
použitím právě tohoto odečítače?

Jistě, Mirko, NVDA mohu také používat a také jej používám.

Pokud jde o zavření okna po dokončení stažení souboru, jak radil Peťo
nedorost, tak jsem rád, že tuto radu jsem uplatnil. Tímto moc děkuji.

Jarek