[Fanda] Divn? v?c s p?ipojen?m

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Sobota Duben 24 17:51:12 CEST 2010

V tom případě to nechápu. Když je třeba, zapojím router a oba počítače
jedou na plno. Když přijede návštěva s notebookem, zapojím ho jako
třetí stroj a též není problém s rychlostí. Je tedy možné, že je něco
špatně v samotném routeru. Nevěřím tomu, že by byl ve tvém notebooku
jakýsi netlimiter. Moc jsem neporadil. Ach jo. Takové věci se na dálku
řešit nedají. Zkus stolní počítač od routeru odpojit a dát na první
pozici LAN ten notebook. Schválně, co to bude dělat. Zkus i jen
samotný notebook bez routeru a srovnej výsledky. Mirek