[Fanda] Jak odinstalovat Internet Explorer 8

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Sobota Duben 24 13:47:51 CEST 2010

Ahoj Miloši,

Internet Explorer klidně odinstaluj klidně z menu Přidat nebo odebrat
programy. Osmička se ti odinstaluje a vrátí se ti tam sedmička.

Jestli se mýlím, nebo jsem na něco zapomněl, někdo další mě určitě opraví
nebo doplní.

Jarek

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: "Fanda na Tereza. Fjfi. Cvut. Cz" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 24, 2010 11:55 AM
Subject: [Fanda] Jak odinstalovat Internet Explorer 8

Ahoj, Fandové,
nějak omylem v dobré víře, že mi to pomůže jsem si nainstaloval -
upgradoval Internet Explorer 8. Teď bych se chtěl vrátit k sedmičce.
Odkud mám Explorer osmičku odinstalovat? Z Přímo v přidat a odebrat
programy není - jedině na kartě součásti systému, ale neodebere se mi
pak celý Explorer? Díky. Miloš