[Fanda] notebook a externa klavesnica

gp1 gp1 na nextra.sk
Sobota Duben 24 10:19:54 CEST 2010

Ahoj Fandovia!
Trochu humoru snád nezaškodí:
Včera som zaregistroval divné správanie notebooku.
Prestala reagovať externá USB klávesnica, dokonca aj interná klávesnica.
Chvílku som nad tým dumal, ale nič rozumného ma nenapadlo. Vypnúť v priebehu
práce sa mi zase nevidelo, ako rozumné riešenie.
Na odpojenie a znova pripojenie externej klávesnice notebook nereagoval.
Pritom notebook nehlásil, žiadnym pípaním, že by mal vybitý akumulátor.
Systém fungoval normálne, akurát bol klávesnicou neovládatelný.
Potom som si všimol, že napájací konektor externého zdroja je vytiahnutý.
Po zasunutí sa všetko vrátilo do pôvodného stavu.
Niekedy nevysvetlitelné poruchy majú tak jednoduchý pôvod...
Umiestniť konektor zdroja tesne vedla DVD mechaniky teda nepovažujem za
najrozumnejší návrh dizajnéra, skôr sa mi páčilo jeho umieastnenie na zadnom
paneli, kde sa s ničím nemanipuluje.
Prajem príjemný weekend.