[Fanda] Pinacle, ale nebojte se:)

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Duben 24 05:18:23 CEST 2010

Ahoj,

tak to je zdá se lokální problém, protože mě verze 4,99 fachá bez problémů. Pravda, jednou či dvakrát po cca půl roce nebo ještě déle se mě to nějak rozvrtalo do té míry, že byla potřeba reinstalace, ale jinak s těmito nemám potíže.

Ohledně 6,3, to je přesně, o čem jsem mluvil, člověk má při pár pořadech zasviněný disk gigy dat naprosto zbytečně, když by se mohlo konvertovat během nahrávání do AVI přičemž oni poukazují na ušetření výpočetního času a s tím spojené ušetření výkonu procesoru a menší nároky na systém, ale dnes jsou systémy poměrně silné na to, aby dali uživateli na výběr, jak to vlastně nahrávat chce.
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Jiří Holzinger " <380312139 na iol.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 23. dubna 2010 21:16
Předmět: Re: [Fanda] Pinacle, ale nebojte se:)

Zdravím, jakou máš verzi software Pinacle TV center  pro? Jestli je to
4. 99 a nebo 5.40, mně na notebooku tyto verze nefungovaly dost často
a byla tam ta samá hláška, že nelze spustit náhled. Pomohlo obnovení
systému do data, kdy to ještě šlo, ale to jsem nechtěl obnovovat
každou chvíli. nainstaloval jsem si z internetu verzi 6.3, která mi
nedělá problémy, ale jinak se ovládá a jedna nevíhoda je v tom, že
jedna hodina nahraného záznamu zabere skoro 2 GB. To mi nevadí, lepší,
než když jsem s tím měl dřív problémy. Jirka
(23/04/2010 21:08)

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5052 (20100423) __________

http://www.eset.cz