[Fanda] Firefox/stahování souborů

Pátek Duben 23 21:33:16 CEST 2010

Dobrý deň,
ten zvuk áno chýba, ale z časti môžete váš problém vyriešiť tak, že v
nastaveniach na karte všeobecné zaškrtnete možnosť, aby FIrefox zavrel
správcu preberania po dokončení stiahnutia súboru a tak by ste mal zistiť,
či sa onen súbor dosťahoval.
s pozdravom Peťo

----- Original Message -----
From: "Jarek Krcmar" <kjarek1 na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, April 23, 2010 8:47 PM
Subject: [Fanda] Firefox/stahování souborů

Dobrý večer fandové,
´
Nechci vám připadat jako hlupák, přesto mi dovolte žákovský dotaz:

Jelikož teď používám Mozillu Firefox, tak si nejsem jistý v tomto
prohlížeči.

Když jsem si stahoval soubory pomocí Internet Exploreru, tak jsem věděl,
jestli byl soubor stažen, nebo ne, protože se ozval po dokončení stahování
patřičný zvuk.

Naopak, jakmile jsem ke stahování použil Mozillu Firefox, tak zvuk se
neozval. Stáhl jsem si nějakou knihu z knihovny digitálních dokumentů, a
zjistil jsem ten rozdíl mezi těmi zmíněnými prohlížeči.

Předpokládám, že vy, kteří M.Firefox používáte delší čas, s ním máte
zkušenosti.

Mohli byste mmi prosím poradit, - pokud je to možné, jak nastavit, aby se mi
potvrdil konec stahování souborů zvukem?

Jarek