[Fanda] Pinacle, ale nebojte se:)

Angellko21 lukas86.kakara na seznam.cz
Pátek Duben 23 21:20:20 CEST 2010

Prosím a nevíš,kde to stáhnout?
----- Original Message -----
From: "Jiří Holzinger " <380312139 na iol.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, April 23, 2010 9:16 PM
Subject: Re: [Fanda] Pinacle, ale nebojte se:)

Zdravím, jakou máš verzi software Pinacle TV center  pro? Jestli je to
4. 99 a nebo 5.40, mně na notebooku tyto verze nefungovaly dost často
a byla tam ta samá hláška, že nelze spustit náhled. Pomohlo obnovení
systému do data, kdy to ještě šlo, ale to jsem nechtěl obnovovat
každou chvíli. nainstaloval jsem si z internetu verzi 6.3, která mi
nedělá problémy, ale jinak se ovládá a jedna nevíhoda je v tom, že
jedna hodina nahraného záznamu zabere skoro 2 GB. To mi nevadí, lepší,
než když jsem s tím měl dřív problémy. Jirka
(23/04/2010 21:08)