[Fanda] Pinacle, ale nebojte se:)

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Duben 23 21:18:50 CEST 2010

Ahoj Lukáši,

bohužel, tohle Pinnacle nedořešili, zmíněné soubory obsahující nastavené příp. i přejmenované kanály jsou kompatibilní pouze s tímtéž driverem. Protože mě nové drivery řady 6 nevyhovují, nekonvertují rovnou při nahrávání, ale jsou vybaveny až konvertorem dodatečným, takže zasviněný disk hafo gigy po týdnu nepřítomnosti atd. takže když jsem zkoušel 4,94 a 4,99, tak ani zde nešel soubor s kanály z 4,94 načíst do 4,99. Tohle frajeři fakt neošéfovali, budeš si to muset celé předladit znovu, bohužel.
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Angellko21" <lukas86.kakara na seznam.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 23. dubna 2010 21:08
Předmět: [Fanda] Pinacle, ale nebojte se:)

Přátelé,po celkové přeinstalaci mého notebooku si chci nahodit kartu Pinacle
USB hibrit solo 340.Nebudu tu psát o problému,že mi to nejde opět
naladit,ale chci se zeptat.Protože jsem tyto problémy předpokládal,ještě
před reinstalací jsem si programy uložil a zálohoval do souboru s příponou
PCN nebo tak nějak.Zde jsou všechny kanály,které se mi minule podařily
rozchodit.Ale když teď kartu spustím a dám načíst,zeptá se mě to,jestli chci
přepsat konfiguraci,dám ano,ale při opětovném spuštění mi to napíše,že nelze
zobrazit náhled.Nevíte,proč to tak je?K čemu tam teda ta funkce uložit
je,když to opětovně nechce najít?Musím něco změnit v zobrazení?Mnohokrát
děkuji,stačí jen vysvětlit,proč teď nejde načíst původní zálohu.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5052 (20100423) __________

http://www.eset.cz