[Fanda] Firefox/stahování souborů

Miroslava Závodná mirka na braillnet.cz
Pátek Duben 23 21:17:34 CEST 2010

Zdravím. Zapni si správce souborů a mozila by Ti měla buď hlásit procenta,
nebo pípat. Nic to není, já mozilu používám už od doby, co jsem začala
používat NVDA a k mé plné spokojenosti.
      Mirka

----- Původní zpráva -----
Od: "Jarek Krcmar" <kjarek1 na seznam.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 23. dubna 2010 20:47
Předmět: [Fanda] Firefox/stahování souborů

Dobrý večer fandové,
´
Nechci vám připadat jako hlupák, přesto mi dovolte žákovský dotaz:

Jelikož teď používám Mozillu Firefox, tak si nejsem jistý v tomto
prohlížeči.

Když jsem si stahoval soubory pomocí Internet Exploreru, tak jsem věděl,
jestli byl soubor stažen, nebo ne, protože se ozval po dokončení stahování
patřičný zvuk.

Naopak, jakmile jsem ke stahování použil Mozillu Firefox, tak zvuk se
neozval. Stáhl jsem si nějakou knihu z knihovny digitálních dokumentů, a
zjistil jsem ten rozdíl mezi těmi zmíněnými prohlížeči.

Předpokládám, že vy, kteří M.Firefox používáte delší čas, s ním máte
zkušenosti.

Mohli byste mmi prosím poradit, - pokud je to možné, jak nastavit, aby se mi
potvrdil konec stahování souborů zvukem?

Jarek