[Fanda] Pinacle, ale nebojte se:)

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Pátek Duben 23 21:16:49 CEST 2010

Zdravím, jakou máš verzi software Pinacle TV center  pro? Jestli je to
4. 99 a nebo 5.40, mně na notebooku tyto verze nefungovaly dost často
a byla tam ta samá hláška, že nelze spustit náhled. Pomohlo obnovení
systému do data, kdy to ještě šlo, ale to jsem nechtěl obnovovat
každou chvíli. nainstaloval jsem si z internetu verzi 6.3, která mi
nedělá problémy, ale jinak se ovládá a jedna nevíhoda je v tom, že
jedna hodina nahraného záznamu zabere skoro 2 GB. To mi nevadí, lepší,
než když jsem s tím měl dřív problémy. Jirka
(23/04/2010 21:08)