[Fanda] Pinacle, ale nebojte se:)

Angellko21 lukas86.kakara na seznam.cz
Pátek Duben 23 21:08:19 CEST 2010

Přátelé,po celkové přeinstalaci mého notebooku si chci nahodit kartu Pinacle
USB hibrit solo 340.Nebudu tu psát o problému,že mi to nejde opět
naladit,ale chci se zeptat.Protože jsem tyto problémy předpokládal,ještě
před reinstalací jsem si programy uložil a zálohoval do souboru s příponou
PCN nebo tak nějak.Zde jsou všechny kanály,které se mi minule podařily
rozchodit.Ale když teď kartu spustím a dám načíst,zeptá se mě to,jestli chci
přepsat konfiguraci,dám ano,ale při opětovném spuštění mi to napíše,že nelze
zobrazit náhled.Nevíte,proč to tak je?K čemu tam teda ta funkce uložit
je,když to opětovně nechce najít?Musím něco změnit v zobrazení?Mnohokrát
děkuji,stačí jen vysvětlit,proč teď nejde načíst původní zálohu.